Vidste du at, I Tråd Med Verden tilbyder REPAIR SERVICE på din arbejdsplads?
HVORFOR
Gør genanvendelse let og tilgængeligt for dine medarbejdere.
Styrk din virksomheds E (environmental) & S (social) i jeres ESG mål.
Støt ITMVs arbejde med at skabe flere lønnede timer til vores syersker.
HVAD
Vi tilbyder reparation, tilpasning og fornyelse af tøj til din virksomheds medarbejdere. Vores team består af to syerske og en designer. De vil sidde klar ved symaskinerne, til at hjælpe jer med at forlænge levetiden på tøjet. Vi tilbyder bl.a. oplægning, reparation af lynlås og huller samt broderi m.m.
HVOR
Vi kommer ud til din virksomhed med vores REPAIR SERVICE (Københavnsområdet, tilgængeligt med offentlig transport)
HVORNÅR
Sammen aftaler vi en fast dag, f.eks. hver anden uge, en gang om måneden. Der vil være drop in og aflevering af tøjet om morgenen. Vi bestræber os på at blive færdige med dagens reparationer samme dag. Men det kan variere, afhængig af opgaven.
VORES REPAIR SERVICE TEAM
Olena, ITMV syerske
Er specialiseret i visible mending og tilpasning.
Luna, Designassistent
Er specialiseret i design, tøjkonstruktion og formidling.
IRA, ITMV syerske
Er specialiseret i tøj reperationer og tilpasning.
Hør fra en af vores samarbejdspartnere: KAB
Hvorfor valgte I at indgå i et samarbejde med ITMV om Repair Service?
”KAB er i forvejen en meget tilfreds kunde hos ITMV – og vi er vilde med konceptet med Repair Service, der på alle parametre talerdirekte ind i vores arbejde med at sætte mest muligt fokus på bæredygtige løsninger i hverdagen i et stort kontorhus. Det kommer ogsåtil at indgå i vores arbejde med ESG.”
Sanne Kjær, Kundedirektør KAB
-----------------------------------------------------------
Hvad synes du om at din arbejdsplads tilbyder ITMV Repair Service?
”Det er helt fantastisk, en af de bedste personalegoder jeg har oplevet i KAB. Den rammer lige ind i bæredygtighedsdagsordenen, og gør det enormt nemt. Samtidig løser ordningen også et dårlig samvittighedsproblem. Jeg ville rigtig gerne reparerer mit tøj frem for at smide det ud, men problemet er at man skal finde en god skrædder og samtidig skal man forbi i deres åbningstid, den er løst her. Derudover kan det være enormt dyrt.”
Jonas Mørch Cohen, Kundechef KAB
-----------------------------------------------------------
Hvad synes du om ITMV Repair Service?
”Fantastisk koncept. Jeg er glad for at kunne hjælpe de to syerske, der har været siddet i KAB-Huset med at få foden ind på arbejdsmarkedet og blive en del af et socialt og forpligtende fællesskab. Jeg er stor fortaler for genbrug og genanvendelse, så i det større perspektivgør det bare jeres projekt endnu bedre.”
Mark Petterson, Digital redaktør KAB
Kontakt
Chef for Design og Udvikling, Liv på mail liv@itmv.dk for at høre mere